GREEN MOTORS INTERNATIONAL

Hidrogéngenerátorral a környezetvédelemért, a fogyasztáscsökkenésért, az élhető máért és holnapért


GREEN MOTORS INTERNATIONAL

HIDROGÉN GENERÁTOROK

fejlec_kep.jpg 

Cégünk, a GREEN MOTORS INTERNATIONAL Kft  széles nemzetközi tapasztalatokkal a háta mögött legyártotta, és  forgalomazza GMI-21  HHO hidrogén generátorait.

dscf6822.jpg

A fejlesztés során a megválasztott anyagok  minőségére nagy hangsúlyt helyeztünk. Az elkészült berendezéseket próbapadi mérésekkel, majd ezt követően országúti körülmények között hosszasan teszteltük, mértük. Ezen folyamat eredményeként immár egy megbízhatóan működő, eredményekkel igazolható hidrogéngenerátort gyártunk, és forgalmazunk vevőink  megelégedésére.

A GMI-21 HHO berendezések  gyakorlatilag káros mellékhatás nélkül sokféle hasznos hatással rendelkeznek.

Ezek közül  legjelentősebb, azonnal mérhető hatás a környezetre gyakorolt igen kedvező tulajdonsága. A motor károsanyag kibocsátását töredékére csökkenti anélkül, hogy a jármű, gép, berendezés üzemanyaga megváltozna.  A generátor által vízbontással előállított HHO gázt vezetjük be az égőtérbe a szívócsonkon keresztül. A hidrogén lobbanáspontja viszonylag alacsony, azonban égése 2600 celsiuson történik. Ez az égés igen heves, gyors. Ennek köszönhető, hogy a szénhidrogén  (benzin, gáz, gázolaj) üzemanyag tökéletesebben ég el a hidrogén katalizátor hatásának köszönhetően. Bár több weblapon, blogban olvasható, hogy vízzel jár a motor mi a katalizátor hatását, égést tökéletesítő hatását hangsúlyozzuk. A mért eredmények azt mutatják, hogy a kibocsátott káros anyag csökkenése 50% feletti, de elérheti  akár a 70-80% ot is. Persze tudjuk, hogy vannak olyan modern eszközök melyeknek az emissziós értéke mérhetetlenül alacsony, vagyis - a diagnosztikai berendezés kijelzője 0-át mutat. Azért ez az érték is minden bizonnyal javul, csak a műszer "pontatlansága" miatt nem olvasható le a jobb eredmény.

A másik igen fontos, belátható, ám nehezen bizonyítható hatás az úgynevezett motorkímélő - regeneráló -  tulajdonsága a berendezéseinknek.

HHO gáz hozzáadásával alkalmas:                            

  • Mopedek, motorkerékpárok,
  • Személygépkocsik,
  • Furgonok, Kisáruszállítók
  • Tehergépkocsik, Kamionok,
  • Buszok
  • Hajók, motorcsónakok
  • Erőgépek,
  • Mezőgazdasági vontatók
  • Mozdonyok,
  • Stb.

kiegészítő hajtóanyagának előállítására elektrolízissel. Az eredeti  hajtóanyag lehet benzin, gázolaj, gáz, vagy akár bioetanol is. A CO csökkenés  nagyon jelentős. A berendezés élettartama megnő, üzeme kiegyenlített, és csendesebb lesz. A jármű dinamizmusának növekedése tapasztalható. A felhasznált üzemanyag mennyisége jelentős mértékben lecsökken. Ez meghaladja a 10%-ot, de a gépkocsi típusától, hajtás módjától, évjárattól, időjárástól is nagymértékben függ.


1. Környezetkímélő: Az összes káros füstgáz kibocsátás értéke jelentősen lecsökken. Ezzel nagymértékben hozzájárul a települések, illetve a környezet levegőjének tisztántartásához. Segít elkerülni a szmog kialakulását, az ózonréteg elvékonyodását, kilukadását.

2. Biztonságos: A víz bontása során előállított HHO gáz csak az üzemelés során keletkezik. Amennyiben a motor leállításra kerül,- vagy a feszültség nem éri el az elektromos generátor álal gerjesztett töltőfeszültséget -úgy az elektrolízis megszakad, a gáz fejlesztése megszűnik. Nincs tartályban tárolt gáz! Nem foglal a tartály helyet sem az utastérben, sem a csomagtartóban. A rendszer zárt rendszer, így a beszerelést követően teljesen biztonságosan használható.

3. Tiszta: Az eddig használt környezetkárosító szénhidrogén alapú üzemanyag felhasználandó mennyisége csökken. Elégése tökéletesebb lesz. Ezzel a kibocsátott károsanyag mennyisége lényegesen kevesebb lesz, koksz koromtartalma szintén lecsökken. A motor égéstere, szelepei, szelepfészkei, fúvókái, a gyertyák pólusai, a kipufogórendszer - még a katalizátor is!) megszabadul a  káros lerakódásoktól.

4. Takarékos: Takarékoskodik földünk erőforrásaival, költséghatékony, hiszen az elterjedt energiaféleségekből a kevesebb felhasználás mellett nem csökken a berendezés teljesítménye, dinamizmusa. Ugyanakkor hatékonysága megnő.

6.Műszaki előnyök: Járműve, gépe élettartama megnő. Járása kiegyenlítettebb, csendesebb lesz.  Viselkedése dinamikusabb. működése tisztábbá válik.

 Mi, és hogyan kerül beépítésre? :

A beszerelés során a motortérbe kerül elhelyezésre a GMI-21 HHO generátor, melyet az alvázhoz közel rögzítünk. Törekedni kell olyan hely megkeresésére, ahol jó a hűtése a vízbontó berendezésnek. Ámbátor próbapadi körülmények között az átgondolt tervezésnek köszönhetően a készülék üzemi hőmérséklete nem éri el a 30 Celsisust.  Szintén a motortérbe kerül egy úgynevezett  ektrolit tartály. Az elhelyezésénél arra kell ügyelni, hogy -ejtőtartály módjára feljebb helyezkedjen el, mint a vízbontásra hivatott cellás egység.

Az elektrolit  tartály több funkciót lát el egyszerre: Egyrészt a tartályból a lemezegység felé biztosítja az elektrolit utánpótlását, másrészt ezen tartályba érkezik a cellás lemezegységbe elektrolízissel előállított  HHO gáz, melyet a tartályban lévő vízen keresztül kibuborékoltatunk. Itt a vízen átszűrt gáz a tartály tetején kialakított csonkon keresztül bevezetésre kerül egy szilikon cső segítségével a motor légszűrője után a vákuumcső közvetlen közelébe. Valójában itt érintkezik a berendezésünk a motorral. Törekedni kell arra, hogy minél erősebb vákuumba érkezzen a HHO gáz.

Elektromos beépítésekor a berendezést oly módon telepítjük, hogy az csak az elektromos generátor működésekor működjön. Ezt a  feladatot szabályozza a beszabályozó PWM elektronikánk. A készülékbe desztillált vizet, és elektrolitot öntünk, mellyel a víz vezetőképességét tudjuk beállítani. Ezt a segédanyagot néhány grammos mennyiségben adagoljuk. Téli üzemmódra fagyálló adagolásával készítjük fel készülékünket a hideg hatása ellen. Ez a fagyálló megegyezik a motorok hűtőjébe általánosan alkalmazott fagyállóval. A fagytűrés beállítása és, annak bemérése is ahhoz hasonlóan történik.

dscf6833.jpg

Karbantartás:

A buborékoltató tartály vízszintjét kell ellenőrizni. szemrevételezéssel. Amennyiben észrevehetően fogyna a víz, akkor desztillált vízzel pótolni kell a hiányt úgy, hogy mintegy 3-4 cm-el a tartály felső szintjétől alacsonyabban legyen a folyadék felső szintje.Erre 1000-1500 km-ként kerül általában sor. Azonban ajánlott minden tankolásnál a folyadékszintet ellenőrizni, esetleg a hiányzó mennyiséget pótolni. A tapasztalat az, hogy 1000 km-ként 0,4-0,8 l desztilláltvíz utántöltése szükséges.

Mivel a lemezek, tömítése kiváló sav-, és lúgálló EPDM gumiból készülnek, a lemezek szintén  sav, és lúgállóak,ezért a berendezés átmosására nincs szükség! Kirakódás, vasoxid nem képződik, amit a folyadék eltávolításával, vagy szűrésével kellene eltávolítani.

Melyik vízbontó készülék való az én gépkocsimba?

Kiválasztás előtt a gépkocsi forgalmi engedélyében rögzített adatokra van szükség (elsősorban a hengerűrtartalom és  szívásmódja: egyszerűszívó, turbós stb) valamint a használat megismerésére. (Városi, országúti,  autópálya a legjellemzőbb út, ahol a gépkocsit legtöbbet üzemeltetjük. ) Fenti adatok ismeretében  határozható meg  az alkalmazandó áramerősség, melyet a megfelelő elektronika beszerelésével tudunk beállítani Az adatok megismerésében, feldolgozásában megbízható partnerei lesznek viszonteladóink. Bizalommal keressék partnereinket is!

dscf6812.jpg

Garancia:

Készülékeink extrém igénybevétel esetén sem hibásodnak meg!!! Ha mégis előfordulna műszaki meghibásodás, abban az esetben a beszerelés helyén Önnek a készülékét kicserélik amennyiben 12 hónapon belül  romlik el a vásárlás napjától számítva. Ennek bizonyítására elégséges az eredeti számla bemutatása, valamint a hibás készülék vísszajuttatása a beszerelés helyére. A garancia csak a generátorra, és a beszabályozó elektronikára vonatkozik.

LINKEK:

www.greenmotors.hupont.hu





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 5
Heti: 1
Havi: 202
Össz.: 287 688

Látogatottság növelés
Oldal: Tájékoztató
GREEN MOTORS INTERNATIONAL - © 2008 - 2024 - greenmotors.hupont.hu

A HuPont.hu weblapszerkesztő. A honlapkészítés nem jelent akadályt: Honlapkészítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »